لوگانو الماسی در سوییس

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین تور ها


9 روز فرانسه-ایتالیا (TK2067)

9 روز فرانسه-ایتالیا (TK2067)

11 روز اسپانیا (TK2065)

11 روز اسپانیا (TK2065)

7 روز سوییس (TK2064)

7 روز سوییس (TK2064)

لوگانو الماسی در سوییس

لوگانو الماسی در سوییس

یکی از دیدنی‌ترین و زیبا‌ترین شهرهای کشور سوییس ، شهر لوگانو است که در جنوب کشور سوییس واقع شده و با جمعیتی حدود 55 هزار نفر یکی از کم جمعیت‌ترین شهرهای کشور سوییس محسوب میشود. نزدیکی این شهر به ایتالیا، باعث شده تا فرهنگ و آداب رسوم مردم لوگانو، بیشتر شبیه ایتالیایی‌ها باشد که امروزه یکی از مهمترین مقاصد گردشگری و توریستی به حساب می‌آید.

 

سوییس ،لوگانو

 

لوگانو به خاطر هوایی معتدل و مجاورت با دریاچه لوگانو و کوه‌های آلپ، در فصول بهار و تابستان از عمده شهرهای توریستی سوییس محسوب میشود .

زبان گفتاری در لوگانو ایتالیایی بوده و دین بسیاری از مردم آن، مسیحیت کاتولیک است که به همین خاطر، زیباترین و باشکوه‌ترین کلیساهای مسیحیت رو میتونید در این شهر مشاهده کنید.

 

سوییس ، لوگانو

 

شهر لوگانو به فستیوال‌های بسیار جذاب و بی نظیرش مشهور است که یکی از بی‌نظیرترین آنها، فستیوال بلوز است که در اواخر فصل تابستان برگزار میشود .

 

شهری در حاشیه دریاچه

شهر لوگانو در حاشیه دریاچه لوگانو است که بین دریاچه‌های لاگو مگگیور و لاگو دی کامو واقع در جنوب آلپ واقع شده است. مرکز شهر درست در غرب ساحل دریاچه واقع شده که رودخانه کسارات نیز وارد دریاچه می‌شود. شهر لوگانو (Lugano) در بخش لوگنو در ایالت تیچینو در جنوب کشور سوییس واقع شده ‌است.

 

سوییس،لوگانو

 

چشم انداز ۳۶۰ درجه‌ای به شهر لوگانو

در بالای دریاچه لوگانو کوهی زیبا و باشکوه به نام مونت سان سالواتوره قرار دارد، که یکی از بهترین جاذبه‌های شهر لوگانو  محسوب می‌شود. این کوه ۹۰۰ متر ارتفاع دارد و چشم انداز زیبایی از دریاچه به وجود آورده است.

 

سوییس،لوگانو

 

اگر کمی اهل ماجراجویی و کوهنوردی باشید با رفتن به بالای این کوه، میتوانید چشم اندازی ۳۶۰ درجه‌ای به شهر لوگانو، دریاچه و رشته کوه آلپ در غرب داشته باشید و اگر علاقه‌ای به کوهنوردی ندارید، با استفاده از قطار کابلی میتوانید خود را در عرض ۱۲ دقیقه به بالای کوه برسانید. پیشنهاد میکنیم در راه برگشت حتما پیاده روی کنید تا در طول مسیر از زیبایی‌های بی‌نظیر طبیعت اطراف هم لذت ببرید.

 

سوییس،لوگانو

 

تجربه قطار کابلی زیر نور آفتاب

کوه مونت بره، با داشتن  ۹۲۵ متر ارتفاع از سطح دریا، یکی از زیباترین کوه‌های کشور سوییس به شمار می‌آید که در حومه شرقی لوگانو قرار گرفته است. برای بالا رفتن از این کوه، قطار کابلی وجود دارد که از سال ۱۹۱۲ فعال بوده است. در بالای قله این کوه زیبا، دو رستوران وجود دارد که، بازدیدکنندگان میتوانند در هنگام تماشای چشم انداز بی‌نظیر دریاچه و مناظر اطراف آن غذا و نوشیدنی میل کنند.

مونت بره در بین کوه‌های سوییس، به کوه آفتابی شهرت دارد و به دلیل موقعیت جغرافیایی‌اش از آفتاب دلپذیری برخوردار است. در طول مسیر به بالا یا پایین کوه، می‌توانید در کنار دهکده بره هم توقف داشته باشید و فضای محلی و سنتی روستاییان سوییس را تجربه کنید.

 

سوییس،لوگانو

 

قدم زدن در محله‌ای قدیمی و شیک

در جنوب شهر، یکی از قدیمی‌ترین و شیک‌ترین محله‌های موجود که با داشتن بنادر گردشگری و توریستی خود، بهترین مقصد گردشگری می‌باشد. تمام ساختمان‌های موجود در این محله مربوط به قرن 17 میلادی بوده و تمام معابر نیز از شیک‌ترین سنگ فرش‌ها ساخته شده است.

 

سوییس ، لوگانو

 

طاقی‌های جلوی ساختمان‌ها در گذشته به عنوان پناهگاهی برای دستفروشان استفاده می‌شده با این حال، امروزه این طاقی‌ها دیگر کاربری گذشته را ندارند و بیشتر به عنوان سایه گاهی برای فرار از آفتاب تابستان استفاده می‌شوند. بوتیک‌های شیک، جواهر فروشی، فروشگاه‌های مختلف، رستوران‌ها و کافه‌های متعددی در همین محله برای گردشگران عزیز وجود دارد.

 

سوییس ، لوگانو

 

گاندریا، دهکده‌ای سوییسی با طعم زیتون

در ساحل شمالی دریاچه لوگانو، دهکده‌ای به نام گاندریا وجود دارد که جز جاذبه‌های حفاظت شده لوگانو محسوب می‌شود. ورود با ماشین و وسایل نقیله به این دهکده ممنوع است و میتوانید از طریق قایق و از راه آبی وارد دهکده شوید و اگر هم پیاده روی را ترجیح می‌دهید می‌توانید از مسیر پیاده روی نسبتا طولانی از مرکز لوگانو راه بیافتید و خود را به گاندریا برسانید و در طول مسیر از دیدن درختان زیتون لذت ببرید. این مسیر مشرف به دریاچه لوگانو است و منظره بسیار دلنشینی را برایتان ترسیم می‌کند.

 

سوییس ، لوگانو

 

در بخش‌هایی از مسیر، راه به سمت دریاچه میرود و عرض مسیر کم می‌شود. اگر دوست داشته باشید می‌توانید کلیسای سنت ویجیلو را که در قرن پانزدهم شروع به ساخت و تا پایان قرن هجده‌ام تکمیل شده است را ببینید. در روبروی کلیسا، موزه گمرک سوییس به همراه نمایشگاه‌هایی در مورد قاچاق و تجارت غیر قانونی را می‌توانید مشاهده کنید. اگر میخواهید که در طول پیاده روی چیزی میل کنید، رستوران گروتو گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. این دهکده بسیار مورد توجه گردشگران تور سوییس است و همه ساله میزبان گردشگرانی از سراسر دنیاست.

 

سوییس ، لوگانو

 

سوییس مینیاتوری

این موزه با فضای باز در پای کوه مونت سان سالواتوره قرار گرفته و همان طور که از اسمش مشخص است یک مدل مینیاتوری از کشور سوییس است. در این پارک ۱۳۰ ماکت کلیسا، خانه‌های اربابی، قلعه‌ها و کوه‌های مشهوری مثل ماترهورن وجود دارد.

 

سوییس ، لوگانو

 

یکی از قسمت‌های جذاب این پارک که بچه ها را جذب خود می‌کند، ریل قطار مینیاتورییست که از سرتاسر پارک عبور می‌کند. این ریل حدود ۳٫۵ کیلومتر طول دارد و ۱۸ قطار کوچک در طول این مسیر در تردد هستند در کنار این جاذبه‌ها، قطار کابلی و قایق‌های تفریحی هم مسافران را به گردشی مفرح در سطح دریاچه و نواحی اطراف آن میبرند.

 

سوییس ، لوگانو

 

تماشای غروب آفتاب در دریاچه لوگانو

چیویکو پارکی فوق العاده زیبا که در شرق مرکز شهر قرار گرفته است. این پارک در کنار دریاچه قرار گرفته و علاوه بر چشم انداز بی‌نظیر و زیبا، امکانات و خدمات مختلفی مثل یک کتابخانه و مرکز کنفرانس هم دارد. از این پارک می‌توانید منظره غروب آفتاب را در زمینه دریاچه لوگانو مشاهده کنید. پیشنهاد می‌کنیم در طول روز از کوه‌های مونت بره و مونت سان ساواتوره دیدن کنید و بعدازظهر و نزدیک غروب به پارک چیویکو بیایید.

 

سوییس ، لوگانو

 

نزدیکی این شهر به ایتالیا، لوگانو را به شهری شگفت انگیز از جذابیت ایتالیایی و پیچیدگی سوییسی تبدیل کرده است و باعث وابستگی عمیق لوگانو به ایتالیا شده است، که این وابستگی را میتوان در زبان و غذاهای این شهر مشاهده کرد که هر دو عمدتا ایتالیایی هستند. به همین دلیل، لوگانو به شهری تبدیل شده است که نه تنها به خاطر هنر، موسیقی و خرید معروف است، بلکم به خاطره همسایه‌های ایتالیایی، همچنین فرهنگ غذا و کافه‌های بی نظیر مشهور شده است.

 

آژانس ققنوس، بهترین و برترین تورها رو برای سوییس تدارک می‌بیند که برای آشنایی با این تورها حتما با کارشناسان ققنوس در تماس باشید.

 

تلفن تماس با کارشناسان: ۲۴۵۲۵ـ۰۲۱

ققنوس در شبکه‌های اجتماعی:

تلگرام | اینستاگرام | توییتر | یوتیوب | آپارات

 

نویسنده : الهام خیرخواه

 

 

اشتراک گذاری این پست

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.