لوسرن، سفری به قلب کشور سوییس

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین تور ها


9 روز فرانسه-ایتالیا (TK2067)

9 روز فرانسه-ایتالیا (TK2067)

11 روز اسپانیا (TK2065)

11 روز اسپانیا (TK2065)

7 روز سوییس (TK2064)

7 روز سوییس (TK2064)

لوسرن، سفری به قلب کشور سوییس

لوسرن، سفری به قلب کشور سوییس

لوسرن كه دروازه ورودی به مرکز سوییس است، با چشم‌انداز کوهستانی و دریاچه زیبایش مانند یک نگین در سراسر این کشور می‌درخشد. جاذبه‌های بسیار طبیعی، مغازه‌های ساعت فروشی، معماری ممتاز و تاریخ و فرهنگ این شهر باعث شده، سالانه گردشگران بسیاری برای گذراندن تعطیلات خود به لوسرن سفر کنند.

 

دریاچه لوسرن

 

یکی از شهرهای زیبای مرکزی کشور سوییس، شهر لوسرن نام دارد که در بخش آلمانی زبان این کشور جذاب قرار گرفته است. این شهر پر جمعیت‌ترین شهر سوییس مرکزی بوده و دارای اقتصاد، حمل و نقل، فرهنگ و رسانه در این منطقه است. به دلیل قرار گرفتن این شهر در سواحل دریاچه لوسرن و سرازیر شدن آن به رودخانه ریوس در کوهپایه‌های پیلاتوس و ریگی در رشته کوه‌های آلپ سوییس، موجب شده  تا این شهر به عنوان مقصدی بی‌نظیر برای مسافران باشد.

 

لوسرن

 

گردشگری

بنای شیر لوسرن یا غمگین‌ترین شیر جهان در حال مرگ، قسمت قدیمی شهر، موزه روزنگارت، موزه حمل و نقل سوییس، دیوارهای تاریخی شهر که در سال‌های 1350 تا 1408 میلادی ساخته شده‌اند، باغ یخچال اثری طبیعی به‌جا مانده از عصر یخبندان، کلیسا و برج‌های دوقلوی هافکریش و کلیسای یسوعیون همراه طبیعی بکر، زیبا و بسیار درخشنده از این منطقه تنها بخشی از اماکن و مناطق توریستی این شهر محسوب می‌شوند.

 

لوسرن

 

لوسرن

 

جغرافیا

این شهر درساحل دریاچه Four Cantons یا دریاچه لوسرن در مرکز سوییس قرار گرفته که در واقع مهد کنفدراسیون سوییس به شمار می‌رود. از طرفی در کنار رود رویس در کوهپایه آلپ سوییس واقع شده است. بخشی از این شهر نیز در منطقه کانتون نیدوالد در دامنه بورگن اشتوک قرار گرفته است. فاصله آن تا زوریخ تنها 50 کیلومتر است.

 

کوهپایه آلپ سوییس

 

تاریخ

اگر اهل تاریخ هستید، لوسرن را دوست خواهید داشت. این شهر در قرن هشتم، زمانی که فقط یک دهکده ماهیگیری کوچک بود، تأسیس شد و بیش از 900 سال قدمت به خوبی حفظ شده است. از دیوار استحکامات شهر،Museggmauer و برج‌های مراقبت با ابهت آن (پل کلیسای کوچک) گرفته تا شیر لوسرن، هر مکان مشهور غرق در قرن‌ها تاریخ غنی شهر است.

 

لوسرن

 

حتی اگر اهل تاریخ نباشید، لوسرن برای هر ماجراجویی در فضای باز گزینه‌ایی برای ارائه دارد. اسکی، اسنوبورد، کفش برفی، سورتمه سواری و… در زمستان، هچنین پیاده روی، دوچرخه سواری، پاراگلایدر و ورزش‌های آبی در ماه‌های تابستان.

 

لوسرن

 

 قدیمی‌ترین پل معلق اروپا

پل چوبی چپل، یکی از قدیمی‌ترین پل‌های معلق اروپا به حساب می‌آید که در قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. پل چپل، شهر باستانی لوسرن را به شهر مدرن لوسرن متصل می‌کند. گذشته‌ای که در حال حاضر زندگی می‌کند و یکی از زیباترین مکان‌های گردشگری در لوسرن است.

 

لوسرن

 

لوسرن

 

تجربه اجاره قایق‌های پدالی در زیباترین دریاچه سوییس

دریاچه لوسرن این نام را به بزرگ‌ترین شهر مشرف به آن یعنی شهر لوسرن داده‌اند. این دریاچه یکی از زیباترین دریاچه‌های سوییس به حساب می‌آید. به دلیل پیچ و خم‌های فراوانی که دریاچه در خود دارد، تعداد دیدنی‌های طبیعی جذابی دارد. در اطراف آن افزایش یافته است. دریاچه بسیاری از فعالیت‌های دریایی آرام، مانند اجاره قایق‌‌‌‌‌‌‌های پدالی یا قایق‌های پارویی را فراهم می‌کند.

 

لوسرن

 

قدم زدن در گذشته‌ی شهر لوسرن

کورن مارکت، نام خیابانی قدیمی در شهر قدیمی لوسرن است که گردشگران از سراسر جهان برای لذت بردن از دیدن میدان‌ها و ساختمان‌های قدیمی با میراث فرهنگی باستانی به آن می‌آیند.

 

لوسرن

 

تماشای مناظر پانوراما از قله کوه

قله پیلاتوس، یکی از زیباترین و مرتفع ترین قله های شهر لوسرن است و دارای مناظر پانوراما خیره‌کننده‌ای است که گردشگران زیادی را برای صعود به آن به سفری طولانی ترغیب می‌کند، زیرا در ارتفاع 2132 متری از سطح دریا واقع شده است.

 

لوسرن

 

بازدید از دنیای ماشین‌ها

موزه حمل و نقل در سوییس فرصتی عالی برای آشنایی با وسایل حمل و نقل مورد استفاده در سراسر جهان اعم از زمینی، دریایی یا حتی فضایی فراهم می‌کند، جایی که می‌توانید در مورد توسعه این وسایل در طول تاریخ اطلاعات کسب کنید.

 

لوسرن

 

لوسرن

 

لوسرن

 

تماشای مشهورترین آثار هنری

موزه مجموعه روزنگارت، یکی از زیباترین موزه‌های سوئیس است که، مجموعه‌ای شگفت‌انگیز از مهمترین آثارهنری مشهورترین و ماهرترین هنرمندان جهان، از جمله پیکاسو را به نمایش می‌گذارد که قدمت آن به قرن بیستم باز می‌گردد.

 

لوسرن

 

جواهری پنهان در لوسرن

پل اسپروئر، یک جواهر پنهان در این شهر، که به معنای پوست گرفته شده است. منطقه‌ایی بسیار زیبا، که می‌توانید یک قایق شخصی کرایه کنید و از راندن قایق و تماشای مناظر بی‌نظیر لذت ببرید. کافه‌های زیادی مشرف به رودخانه هستند و مجسمه شیرغمگین باستانی، همچنین معروف‌ترین برندهای بین المللی در اینجا وجود دارد.

 

لوسرن

 

لذت بردن از تعطیلات مسحور کننده و پر تجمل، درخشش و زیبایی طبیعت از ویژگی‌های شهر جذاب لوسرن است، زیرا علاوه برزیبایی معماری و ظرافت مهمان نوازی، ترکیبی از مقاصد طبیعی و تاریخی را ارائه می‌دهد.

 

لوسرن

 

سوییس، مقصدی عالی برای کاوش در یکی از مجلل ترین کشورهای جهان، و همچنین برای لذت بردن از یک سفر کوهستانی فراموش نشدنی و نفس کشیدن در آب‌های آرام و کوه‌ها است.

 

آژانس ققنوس، بهترین و برترین تورها رو برای سوییس تدارک می‌بیند که برای آشنایی با این تورها حتما با کارشناسان ققنوس در تماس باشید.

 

تلفن تماس با کارشناسان : ۲۴۵۲۵ـ۰۲۱

ققنوس در شبکه‌های اجتماعی :

تلگرام | اینستاگرام | توییتر | یوتیوب | آپارات

 

نویسنده : الهام خیرخواه

اشتراک گذاری این پست

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.