7 روز سوییس (TK2064)

۷ روز سوییس (TK2064)

هزینه ریالی + 2790 یورو

۳ شب زوریخ - لوسرن - برن + ۳ شب ژنو - لوزان

هتل زوریخ : ‌Renaissance Zurich Tower Hote‌l

هتل ژنو :‌ Royal Manotel

تاریخ حرکت : ۲۵ تیر 1403

کلاس تور :

توضیحات


 زوریخ، بهشتی در دل اروپا و بدون شک از زیباترین شهرهای سوییس است. امروز این شهر زیبا به قطب اقتصادی این کشور تبدیل شده است. شهر زوریخ، به لطف ذخایر طبیعی چون رودخانه و دریاچه، چشم‌ اندازی مسحور کننده از کوهستان آلپ پوشیده از برف، خیابان‌های سنگفرش و جاذبه‌های متعدد و دیدنی، تجربه‌ای منحصر به فرد را پیشکش گردشگران می‌کند. از دیدنی‌های زوریخ می‌توان به موزه ملی سوییس، میدان  Burkliplatz،‌ خانه اپرای زوریخ، موزه کونستهاوس زوریخ،‌ باغ وحش زوریخ، کلیسای زنان و … اشاره کرد.

 

لوسرن نیز با دریاچه ای زیبا ، کوهستانهای دیدنی ، ساختمان‌های تاریخی و چشم نواز و فضاهای دلنشین، به یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های توریستی کشور سوئیس تبدیل شده است. برخی از ساختمان‌های چوبی واقع در خیابان‌های سنگفرش قسمت «قدیمی شهر»، با رنگ‌های روشن رنگ‌آمیزی شده‌ و فضایی افسانه‌ای به این شهر بخشیده‌اند. از جذابیتهای دیدنی این شهر  پل اسپرور،پل چپل، موزه روسنگارت، موزه حمل و نقل سوییس، بنای یادبود شیر،باغ یخچال و … می باشد.

 

برن پایتخت کشور سوئیس بسیار عجیب و دیدنی است. این شهر با فرهنگی غنی و تاریخی پر از نشیب و فراز بسیار، مورد توجه و علاقه گردشگران است. شهر برن با معماری قرون وسطایی و ساختمان های از جنس آهک و کلیسایی با پشت بام بسیار زیبا برای همه افراد جذاب است. این شهر با داشتن آثار تاریخی بسیار، از آثار جهانی یونسکو قرار دارد.

 

ژنو، دومین شهر پر جمعیت کشور سوییس و مرکز استانی به همین نام است که در حاشیه ی دریاچه ژنو قرار گرفته و جاذبه‌های فراوانی برای لذت بردن از فعالیت‌های تفریحی در دل طبیعت دارد؛ دریاچه‌هایی برای شنا و ارتفاعاتی زیبا و فوق‌العاده برای کوه‌ پیمایی. ژنو یکی از گران‌ترین و لوکس‌ترین شهرهای سوییس است.

 

لوزان شهری است در کنار دریاچه ژنو، در منطقه فرانسوی زبان وو، سوئیس. مقر کمیته بین المللی المپیک و همچنین موزه المپیک و پارک المپیک ساحلی در این شهر قرار دارد. دور از دریاچه، شهر قدیمی تپه‌ای دارای خیابان‌های قرون وسطایی با ردیف مغازه و کلیسای جامع گوتیک قرن دوازدهمی با نمای پرآذین است. Palais de Rumine متعلق به قرن نوزدهم موزه‌های علوم و هنرهای زیبا را در خود جای داده است.