سفر به سلیقه شخصی

Group 1011@2x

سفر به سلیقه شخصی

تور انفرادی یا تور اختصاصی (Flexible Independent Travel) بهترین انتخاب برای گردشگرانی است که تمایلی به شرکت در تورهای گروهی ندارند.

خدمات FIT که با نام‌هایی مانند تور انفرادی، تور اختصاصی، تور سفارشی و سفر به سلیقه شخصی نیز شناخته می‌شود، به شما این امکان را می‌دهد که برنامه سفر را کاملا بر اساس نیاز و سلیقه خودتان طراحی کنید.تورهای گروهی در زمان‌های مشخصی از سال اجرا می‌شوند اما با تور انفرادی می‌توانید در هر زمانی از سال به مقصد مورد علاقه خود سفر کنید. همچنین تعداد روزهای سفرهای گروهی ثابت است. اما اگر به هر دلیلی دوست دارید روزهای کمتر یا بیشتری در سفر باشید، کافیست با دپارتمان تور انفرادی آژانس ققنوس تماس بگیرید.

سلایق متفاوت همسفران و یا عدم پایبندی آنها به زمانبندی‌های تعیین شده که موجب به تعویق افتادن برنامه‌ها می‌شود، از اصلی‌ترین معایب تورهای گروهی است. اما با تور انفرادی ققنوس می‌توانید یک سفر فراموش نشدنی به همراه دوستان و خانواده خود داشته باشید.

همچنین در تور انفرادی (تور اختصاصی) می‌توانید وسایل نقلیه و دیگر خدمات را به طور کاملا آزادانه انتخاب کنید. دوست دارید در طول روز پرواز کنید یا پرواز در شب را ترجیح می‌دهید؟ به ترانسفر فرودگاهی احتیاج دارید یا وسایل نقلیه عمومی را انتخاب می‌کنید؟ حتما باید در یک هتل 5 ستاره اقامت کنید یا به‌دنبال یک هتل اقتصادی هستید؟ با تور انفرادی می‌توانید تمامی این موارد را طبق سلیقه و نیاز خود تعیین کنید.

تورهای خارجی معمولا به مقصدهای پرطرفدار و شناخته شده برگزار می‌شوند اما اگر قصد سفر به یک مقصد خاص را دارید، دپارتمان تور انفرادی ققنوس می‌تواند سفر شما به هر نقطه‌ای از دنیا را برنامه‌ریزی کند.

اما یکی از مهمترین مزیت‌های تور انفرادی نسبت به تورهای گروهی، هزینه سفر است. در تورهای گروهی هزینه سفر معمولا ثابت (و یا با تغییرات جزئی) است. اما هزینه تور انفرادی کاملا انعطاف پذیر است و شما می‌توانید با تغییر خدمات، هزینه تور اختصاصی را به هر میزان که دوست دارید تغییر دهید.

خدمات دپارتمان تور انفرادی آژانس هواپیمایی ققنوس بهترین انتخاب برای افرادیست که دوست دارند سفری متفاوت با برنامه‌ای کاملا اختصاصی و شخصی‌سازی شده داشته باشند.