لغو پروازهای ایرلاین‌های بین‌المللی به ایران

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین تور ها


لغو پروازهای ایرلاین‌های بین‌المللی به ایران

لغو پروازهای ایرلاین‌های بین‌المللی به ایران

در روزهای اخیر و با توجه به شرایط پیش آمده، متاسفانه تعدادی از ایرلاین‌های بین‌المللی که در مسیر ایران فعالیت داشتند پروازهای خود را لغو کردند.

شرکت هواپیمایی اوکراین، اولین ایرلاینی بود که پروازهای خود به مقصد ایران و یا از مبدا ایران را لغو کرد. طبق اطلاعیه این شرکت، تمامی پروازهای هواپیمایی اوکراین تا تاریخ 28 مارس (09 فروردین 1399) لغو خواهند شد.

مسافرانی که بلیت پروازهای اوکراین تا تاریخ 30 ژانویه (10 بهمن) را خریداری کرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به نمایندگی هواپیمایی اوکراین بلیت خود را به طور رایگان با پروازهای مشابه جایگزین کنند.
شرکت هواپیمایی لوفت هانزا نیز یکی دیگر از ایرلاین‌هایی بود که پروازهای خود را لغو کرد. لوفت هانزا که در ابتدا پروازهای خود را به صورت موقت و تا تاریخ 20 ژانویه (30 دی) لغو کرده بود، در اطلاعیه جدیدی اعلام کرد تمامی پروازهای رفت و برگشت لوفت هانزا به ایران تا تاریخ 28 مارس (09 فروردین 1399) همچنان در تعلیق به سر خواهند برد.

لازم به ذکر است که شرکت هواپیمایی لوفت هانزا اولین شرکتی بود که پرواز تجاری به مقصد تهران انجام داده بود و همچنین در هیچ زمانی، حتی دوران 8 ساله دفاع مقدس، پروازهای خود به تهران را لغو نکرده بود.

در همین راستا شرکت هواپیمایی اتریشی نیز که زیرمجموعه لوفت هانزا است، پروازهای خود را لغو کرده است.

کشور سوئد نیز در اقدامی، پروازهای شرکت ایران ایر به مقصد استکهلم و گوتنبرگ را لغو کرده و اجازه پرواز به هواپیماهای ایرانی در آسمان این کشور نخواهد داد.

این در حالیست که شرکت‌های معتبری مانند امارات، قطر ایرویز و ترکیش ایرلاین همچنان پروازهای خود به مقصد ایران و بالعکس را بدون هیچگونه تغییر انجام می‌دهند.

با وجود اینکه هنوز ویروس کرونا به طور کامل ریشه کن نشده است و چندین ماه است که از سفر و گردشگری دور هستیم، اما «اندکی صبر سفر نزدیک است»

اشتراک گذاری این پست

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.