افتتاح سه مسیر جدید هواپیمایی ترکیش

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین تور ها


افتتاح سه مسیر جدید هواپیمایی ترکیش

افتتاح سه مسیر جدید هواپیمایی ترکیش

شرکت هواپیمایی ترکیش یا ترکیش ایرلاینز، از معتبرترین شرکت‌های هواپیمایی است. ناوگان پیشرفته، کیفیت بالای خدمات و خطوط پروازی گسترده این شرکت باعث شده است تا خرید بلیط ترکیش به انتخاب اول بسیاری از گردشگران و مسافران ایرانی بدل شود.

شرکت هواپیمایی ترکیش کار خود را در سال 1933 میلادی آغاز کرده و در سال‌های اخیر با مدیریت صحیح توانسته است به یکی از برترین ایرلاین‌های جهان تبدیل شود. ترکیش ایرلاینز با داشتن ناوگانی متشکل از 336 هواپیما، یکی از بزرگترین و مدرن‌ترین شرکت‌ها در حوزه هوانوردی و حمل و نقل مسافران است.

هواپیمایی ترکیش در سال 2013 جایزه بهترین ایرلاین دنیا را از موسسه معتبر Skytrax کسب کرده و همچنین این مجموعه از سال 2011 تا 2016 برای 6 بار پیاپی جایزه بهترین ایرلاین اروپا را نیز به ترکیش اهدا کرده است.

اما دیگر افتخار شرکت هواپیمایی ترکیش که باعث شده تا خرید بلیط ترکیش ایرلاین به این اندازه محبوب باشد، شبکه گسترده حمل و نقل و مسیرهای متنوعی است که این شرکت هواپیمایی در آنها فعال است. در حال حاضر ترکیش به بیش از 320 مقصد در 126 کشور دنیا پرواز دارد و از این نظر، بزرگترین ایرلاین دنیا به شمار می‌رود.

شرکت هواپیمایی ترکیش به تازگی پروازهای جدیدی از مقصد آنتالیا به شهرهای ژنو سوییس، فرانکفورت آلمان و بیرمنگهام انگلیس (و بالعکس) برقرار خواهد کرد.

پروازهای آنتالیا-ژنو-آنتالیا در روزهای سه‌شنبه و شنبه انجام خواهد شد. ساعت رفت این پروازها از آنتالیا به ترتیب در ساعت 16:20 و 15:20(به وقت محلی) خواهد بود و برگشت آن از ژنو نیز ساعت 20:00 و 19:00 (به وقت محلی) انجام خواهد شد.

پروازهای آنتالیا-بیرمنگهام-آنتالیا در روزهای چهارشنبه و شنبه انجام خواهد شد. ساعت رفت این پروازها از آنتالیا به ترتیب در ساعت 13:55 و 05:35(به وقت محلی) خواهد بود و برگشت آن از بیرمنگهام نیز ساعت 17:35 و 09:15 (به وقت محلی) انجام خواهد شد.

پروازهای آنتالیا-فرانکفورت-آنتالیا در روزهای پنجشنبه و یکشنبه انجام خواهد شد. ساعت رفت این پروازها از آنتالیا در ساعت 04:10 (به وقت محلی) خواهد بود و برگشت آن از بیرمنگهام نیز ساعت 07:55 (به وقت محلی) انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است این پروازهای ترکیش ایرلاینز از ماه ژوئن سال 2020 اجرا خواهند شد. با اینحال شما از همین امروز می‌توانید سفر خود را برنامه‌ریزی کرده و خرید بلیط ترکیش برای این مقصدها را از کارشناسان آژانس هواپیمایی ققنوس بخواهید.

اشتراک گذاری این پست

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.