بهترین مراکز خرید مونترال را بشناسید

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین تور ها


بهترین مراکز خرید مونترال را بشناسید

بهترین مراکز خرید مونترال را بشناسید

اگر قصد شرکت در تور کانادا را دارید و شهر مونترال نیز یکی از مقصدهای شما در این سفر است، پیشنهاد می‌کنیم حتما گشت و گذار در مراکز خرید مونترال را نیز در برنامه خود قرار دهید. مانند تمام فعالیت‌های گردشگری در مونترال، سر زدن به مراکز خرید در مونترال کانادا نیز کاری لذتبخش و دوست داشتنی است. مراکز خرید مونترال بسیار متنوع هستند و از خیابان‌های طویل مملو از فروشگاه‌ها و کافه‌ها و رستوران‌ها، تا بازارهای محلی با محصولات تازه و طبیعی و پاساژهای لوکس چند طبقه را شامل می‌شوند.
در واقع سفر به مونترال بدون رفتن به حداقل یکی از مراکز خرید و فروشگاه‌های مونترال تکمیل نمی‌شود. حتی برخی از گردشگرانی که به این شهر سفر می‌کنند، تنها به هدف بازدید از مرکز خریدهای مونترال راهی این شهر زیبا می‌شوند.
در این مقاله از وبلاگ گردشگری ققنوس با بررسی تمامی مراکز خرید و بازارها، 4 تا از بهترین مراکز خرید مونترال را برای شما معرفی کرده‌ایم تا با خیال راحت به این شهر سفر کنید و از خرید خود لذت ببرید.

[lwptoc]

PLACE VILLE MARIE - مراکز خرید مونترال
PLACE VILLE MARIE

PLACE VILLE MARIE

مرکز خرید PLACE VILLE MARIE یکی از بزرگترین و برترین مراکز خرید مونترال به شمار می‌رود و در واقع برای خود شهری است که در مرکز شهر مونترال قرار گرفته است. شب‌ها اگر به آسمان مرکز شهر مونترال نگاه کنید، نورهای در حال حرکتی را مشاهده می‌کنید که متعلق به فانوس قرار گرفته در سقف این مرکز خرید است.
در این مرکز خرید، بیش از 80 بوتیک شیک و لوکس وجود دارد که بهترین و به روزترین محصولات خود را به فروش می‌رسانند. این مجموعه یکی از شیک‌ترین مراکز خرید در مونترال است و با گشت و گذار در آن، می‌توانید با جدیدترین ترندهای مد و فشن کانادا آشنا شوید.
همچنین دسترسی خوب این مرکز خرید به سیستم حمل و نقل عمومی کانادا، باعث شده است تا محبوبیت آن نزد گردشگران و شهروندان مونترال افزایش یابد.

RUE ST DENIS
RUE ST DENIS

RUE ST DENIS

همانطور که گفتیم، مراکز خرید مونترال بسیار متنوع و متفاوتند و قرار نیست در این شهر تنها به پاساژهای لوکس سر بزنید. یکی از بهترین مراکز خرید در مونترال، خیابان RUE ST DENIS است. یک پیاده روی در این خیابان و بین دو خیابان Mont-Royal Avenue و Sherbrooke Street کافیست تا با مرکز مد و فشن مونترال آشنا شوید. در این خیابان تعداد زیادی از بوتیک‌ها مدرن و شیک قرار دارند که جدیدترین محصولات طراحان لباس استان کبک و کانادا را به فروش می‌رسانند.
از آنجایی که این خیابان از مهمترین مراکز خرید در مونترال است، فروشگاه‌های آن تنها به بوتیک‌ها و لباس فروشی‌ها محدود نمی‌شود. بلکه در این خیابان می‌توانید انواع لوازم منزل و دکوراسیون، لوازم آرایشی و زیبایی، طلا و جواهر و خلاصه هر چیز که نیاز داشته باشید را پیدا کنید.
همچنین تعداد زیادی کافه و رستوران در این خیابان وجود دارد که می‌توانید علاوه بر صرف یک غذای خوشمزه کانادایی و رفع خستگی، از تماشای عبور و مرور مردم نیز لذت ببرید.

BOULEVARD ST LAURENT
BOULEVARD ST LAURENT

BOULEVARD ST LAURENT

بلوار BOULEVARD ST LAURENT یا بلوار اصلی مونترال، از سال 1792 میلادی این شهر را به دو نیمه غربی و شرقی تقسیم کرده و امروزه با اختلاف، به عنوان شلوغ‌ترین خیابان مونترال شناخته می‌شود.
این خیابان قلب تجاری و یکی از اصلی‌ترین مراکز خرید مونترال است که در آن ترکیبی استثنایی از فرهنگ‌های مختلف را در کنار فروشگاه‌های زیبا مشاهده خواهید کرد. در این خیابان یکی از مشهورترین مراکز خرید در کانادا است که بسیاری از شهروندان کانادا نیز برای گشت و گذار در آن، به مونترال کانادا سفر می‌کنند.
اگرچه این خیابان را نمی‌توان به عنوان یکی از مراکز خرید ارزان مونترال شناخت، اما تقریبا هر چیزی که نیاز داشته باشید را می‌توان با قیمتی نسبتا مناسب از آن تهیه کرد؛ انواع مختلف لباس و پوشاک، لوازم منزل، طلا و جواهرات، کتاب، موسیقی، عتیقه‌جات و اشیای آنتیک و …

 

[sc name=”highlight” text=”بلوار BOULEVARD ST LAURENT یا بلوار اصلی مونترال، از سال 1792 میلادی این شهر را به دو نیمه غربی و شرقی تقسیم کرده و امروزه با اختلاف، به عنوان شلوغ‌ترین خیابان مونترال شناخته می‌شود.” ]

 

L'AVENUE DU MONT ROYAL - مراکز خرید مونترال
L’AVENUE DU MONT ROYAL

L’AVENUE DU MONT ROYAL

خیابان L’AVENUE DU MONT ROYAL یکی دیگر از مراکز خرید در مونترال است که می‌تواند حسابی شما را شگفت زده کند. این خیابان را می‌توان یکی از مراکز خرید ارزان در مونترال دانست زیرا مملو از فروشگاه‌های لباس‌های دست دوم است.
در واقع خیابان L’AVENUE DU MONT ROYAL مرکز مد مخصوص شهر مونترال کانادا است که در دنیا نیز شهرت دارد. در این خیابان بیش از 300 فروشگاه مختلف وجود دارد که هر کدام محصولاتی خاص و کمیاب را به فروش می‌رسانند. به شما قول می‌دهیم که هر چیزی که فکرش را هم نمی‌کنید در این خیابان پیدا خواهید کرد.

اشتراک گذاری این پست

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.