بهترین مراکز خرید روتردام هلند را بشناسید

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین تور ها


بهترین مراکز خرید روتردام هلند را بشناسید

بهترین مراکز خرید روتردام هلند را بشناسید

روتردام شهری بزرگ و بینظیر برای خرید است و مراکز خرید روتردام می‌توانند تمام نیازهای شما را برآورده سازند. باید بدانید که روتردام بزرگترین بندر قاره اروپا است و نبض این شهر با تجارت و بازرگانی می‌تپد و خرید نیز یکی از اصلی‌ترین فعالیت‌های گردشگران تور هلند در این شهر خواهد بود.
فروشگاه‌های متعدد و مراکز خرید روتردام همواره چیز خاصی برای غافلگیر کردن شما دارند و می‌توانید ساعت‌ها در میان آنها به گشت و گذار بپردازید و هر چیز که نیاز دارید را با بالاترین کیفیت خریداری کنید.
در این مقاله از وبلاگ ققنوس قصد داریم شما را با بهترین و مهمترین مراکز خرید روتردام هلند آشنا سازیم. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

[lwptoc]

مشهورترین مراکز خرید روتردام

خیابان Van Oldenbarneveltstraat
خیابان Van Oldenbarneveltstraat

خیابان Van Oldenbarneveltstraat

یکی از مهمترین مراکز خرید روتردام، خیابان Van Oldenbarneveltstraat است که در مرکز این شهر واقع شده و کمتر از ده دقیقه با ایستگاه مرکزی روتردام فاصله دارد. گشت و گذار و خرید در این مرکز خرید روتردام هلند، تجربه خرید در پاریس و خیابان شانزلیزه را برای شما زنده خواهد کرد.
در این خیابان تعداد بسیار زیادی فروشگاه و بوتیک متنوع قرار دارند که محصولات لوکس و باکیفیتی از قبیل پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و … را به فروش می‌رسانند. اما علاوه بر فروشگاه‌های متعدد، کافه‌ها و رستوران‌های جذاب این خیابان نیز باعث شده‌اند تا خیابان Van Oldenbarneveltstraat یکی از جذاب‌ترین مراکز خرید در روتردام باشد.

خیابان Lijnbaan - مراکز خرید روتردام
خیابان Lijnbaan

خیابان Lijnbaan

در نزدیکی خیابان Van Oldenbarneveltstraat می‌توانید یکی دیگر از مراکز خرید روتردام را پیدا کنید که قلب اقتصادی و تجاری این شهر است. فروشگاه‌های این خیابان، تعطیلی ندارند و هفت روز هفته مشتریان در حال گشت و گذار و خرید در میان آنها هستند.
این خیابان امروزه بر روی ماشین‌ها بسته شده است و شما و دیگر مشتریان می‌توانید با خیال راحت در آن تردد کنید. جالب است بدانید که این مرکز خرید در روتردام، اولین پیاده‌راه خرید در سرتاسر اروپاست. همچنین مرکز خرید Beurstraverse یکی دیگر از مهمترین مراکز خرید در روتردام است که در نزدیکی این خیابان قرار دارد و می‌توانید بهترین پوشاک و لوازم آرایشی را از آن خریداری کنید.

خیابان Coolsingel
خیابان Coolsingel

خیابان Coolsingel

اگرچه تا کنون تعدادی از مراکز خرید روتردام را معرفی کردیم، اما هنوز درباره یکی از مهمترین مراکز خرید هلند که در روتردام قرار دارد حرفی نزده‌ایم. در فاصله کمتر از 200 متری خیابان Lijnbaan، یکی از شناخته‌شده‌ترین مراکز خرید روتردام و هلند است و همه جور فروشگاهی در آن پیدا خواهید کرد.
برندهای بین‌المللی مطرحی چون Zara و Decathlon و … در این خیابان حضور پررنگی دارند و می‌توانید محصولات متنوعی را از آنها خرید کنید. اما علاوه بر این برندهای بین‌المللی، تعدادی از برندهای مطرح هلندی نیز در این خیابان حضور دارند.
فروشگاه زنجیره‌ای de Bijenkorf که یک مرکز خرید لوکس و بسیار پرطرفدار در هلند است نیز در این خیابان یک شعبه دارد و می‌توانید ساعت‌ها در این مرکز خرید گشت و گذار کنید و سوغات هلند را خریداری کنید.
یکی دیگر از خیابان‌های فرعی این خیابان به نام Kruiskade، از دیگر مراکز خرید روتردام است که می‌توانید جدیدترین محصولات طراحان هلندی را از آن خریداری کنید.

خیابان Nieuwe Binnenweg - مراکز خرید روتردام
خیابان Nieuwe Binnenweg

خیابان Nieuwe Binnenweg

برای سر زدن به یکی دیگر از مراکز خرید روتردام، باید کمی از مرکز شهر روتردام فاصله بگیرید و به سمت جنوب غربی شهر روتردام بروید. خیابان Nieuwe Binnenweg از پرطرفدارترین مکان‌هایی است که اهالی روتردام و گردشگران برای خرید به آن سرمی‌رنند.
این خیابان پر از فروشگاه‌های و نمایشگاه‌های طراحان لباس هلندی، قنادی‌ها و شیرینی فروشی‌های بینظیر، کافه‌های جذاب و … است. شما می‌توانید ساعت‌ها و حتی روزها در این خیابان قدم بزنید و از تماشای فروشگاه‌های آن لذت ببرید. در واقع خیابان Nieuwe Binnenweg علاوه بر مرکز خرید، یک مرکز فرهنگی و جاذبه گردشگری در شهر روتردام به شمار می‌رود.

 

[sc name=”highlight” text=”خیابان Nieuwe Binnenweg از پرطرفدارترین مکان‌هایی است که اهالی روتردام و گردشگران برای خرید به آن سرمی‌رنند.” ]

 

مرکز خرید Zuidplein
مرکز خرید Zuidplein

مرکز خرید Zuidplein

مرکز خرید Zuidplein که در جنوب روتردام قرار گرفته است، بزرگترین مرکز خرید کشور هلند است و با استفاده از مترو، ظرف ده دقیقه می‌توانید از مرکز شهر به آن دسترسی داشته باشید. این مجموعه بیش از 55 هزار متر مربع مساحت دارد و تعداد بسیار زیادی فروشگاه (بیش از 150 عدد) را در خود جای داده است.
تقریبا هر چیزی که نیاز داشته باشید را می‌توانید از این مرکز خرید جذاب بخرید، تنها کافیست به دنبال آن بگردید. اما علاوه بر این فروشگاه‌ها، چندین کافه و رستوران باکیفیت نیز در این مرکز خرید واقع شده است و می‌توانید حسابی از غذاهای خوشمزه هلندی لذت ببرید.

اشتراک گذاری این پست

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.