با بهترین رستوران‌های آفریقای جنوبی آشنا شوید

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین تور ها


با بهترین رستوران‌های آفریقای جنوبی آشنا شوید

با بهترین رستوران‌های آفریقای جنوبی آشنا شوید

شکمگردی و خوردن غذاهای خوشمزه همیشه یکی از بهترین تفریحات تورهای گردشگری است. اگر شما نیز یکی از طرفداران این تفریح هستید و قصد شرکت در تور آفریقای جنوبی را دارید، بهتر است با بهترین رستوران‌های آفریقای جنوبی آشنا شوید تا با یک برنامه‌ریزی دقیق، بهترین تجربه را برای خود رقم بزنید.
خیابان‌ها و مراکز گردشگری آفریقای جنوبی مملو از رستوران‌های بینظیری هستند که بهترین و خوشمزه‌ترین غذاهای آفریقای جنوبی را برای شما سرو می‌کنند. بدون شک انتخاب بهترین رستوران‌های آفریقای جنوبی از میان تعداد زیاد رستوران‌های این کشور کار بسیار دشواری است، اما تلاش کردیم 8 رستوران برتر این کشور در شهرهای مختلف آفریقای جنوبی را برای شما برگزینیم.
• رستوران خیابان نهم (دوربان)

• رستوران کوبس (ژوهانسبورگ)

• رستوران DW-Eleven 13 (ژوهانسبورگ)

• رستوران گملی (ژوهانسبورگ)

• رستوران تست کیچن (کیپ تاون)

• رستوران موزاییک (پرتوریا)

• رستوران ریپابلیک (دوربان)

• رستوران ماربل (ژوهانسبورگ)

فهرست بهترین رستوران‌های آفریقای جنوبی

[ps2id id=’1′ target=”/]

رستوران خیابان نهم (دوربان)

یکی از بهترین رستوران‌های آفریقای جنوبی که در شهر دوربان واقع شده است، رستوران خیابان نهم یا 9th Avenue Bistro است. این رستوران توسط خانواده نیلسون مدیریت می‌شود و از بهترین مواد اولیه برای پخت بهترین غذاهای آفریقای جنوبی استفاده می‌کند.
تجربه خوردن یک وعده غذای خوشمزه در این رستوران می‌توانند بخش شگفت انگیزی از تور آفریقای جنوبی شما را رقم بزند. ریزوتو یکی از بهترین غذاهای این رستوران است که ارزش امتحان کردن را دارد.

[irp posts=”4378″ name=”غذاهای آفریقای جنوبی که نباید از دست داد!”]

[ps2id id=’2′ target=”/]

رستوران کوبس (ژوهانسبورگ)

ژوهانسبورگ بزرگترین و یکی از بهترین مقصدهای گردشگری آفریقای جنوبی است و رستوران کوبس نیز یکی از بهترین رستوران‌های ژوهانسبورگ به شمار می‌رود. این رستوران به نحوه پخت و سرو سنتی غذا اعتقاد راسخی دارد و بسیاری از مواد اولیه رستوران کوبس، در مزرعه رستوران تولید می‌شود. بنابراین مطمئن خواهید بود که تمامی غذاهای خوشمزه این رستوران تازه هستند.
همانگونه که گفتیم، رستوران کوبس از بهترین رستوران‌های آفریقای جنوبی و ژوهانسبورگ است و گردشگران زیادی برای تجربه مزه غذاهای آفریقای جنوبی به این رستوران سر می‌زنند. غذاهای گوشتی این رستوران در سرتاسر ژوهانسبورگ زبانزد هستند.

[ps2id id=’3′ target=”/]

رستوران DW-Eleven 13 (ژوهانسبورگ)

یکی از غذاهای معروف آفریقای جنوبی، کباب یا همان Braai است و اگر به دنبال بهترین جا برای خوردن یک کباب سنتی خوشمزه در آفریقای جنوبی هستید، هیچ کجا نمی‌تواند مانند رستوران DW-Eleven 13 شما را شگفت زده کند.
در این رستوران می‌توانید با انتخاب خودتان، گوشت‌های مختلف را برای طبخ یک کباب لذیذ انتخاب کنید. همچنین نوشیدنی‌های رستوران DW-Eleven 13 در میان رستوران‌های ژوهانسبورگ بسیار شهرت دارد.

[irp posts=”3164″ name=”مهمترین شهرهای آفریقای جنوبی”]

[irp posts=”4365″ name=”سان سیتی، بهشت تفریحات آفریقای جنوبی”]

[ps2id id=’4′ target=”/]

رستوران گملی (ژوهانسبورگ)

رستوران گملی (Gemelli) در محله بریانستون ژوهانسبورگ قرار گرفته که از مشهورترین و پرطرفدارترین مراکز گردشگری ژوهانسبورگ است. محیط شگفت انگیز و زیبای این رستوران در کنار غذاهای خوشمزه و گردشگران و محلی در حال رفت و آمد، باعث شده است تا گملی در فهرست بهترین رستوران‌های آفریقای جنوبی جای گیرد.
این رستوران علاوه بر ارائه غذاهای سنتی آفریقای جنوبی، بهترین غذاهای ایتالیایی را نیز برای شما سرو می‌کند و در صورتی که از غذاهای آفریقای جنوبی خوشتان نیاید، می‌توانید انواع پاستا و ریزوتو را در این رستوران امتحان کنید.

[ps2id id=’5′ target=”/]

رستوران تست کیچن (کیپ تاون)

اما بدون شک یکی از بهترین رستوران‌های آفریقای جنوبی در شهر کیپ تاون قرار گرفته است. رستوران تست کیچن (The Test Kitchen) برای 6 سال پیاپی توانسته است جایزه بهترین رستوران آفریقای جنوبی را بدست آورد و شکی نیست که رفتن به این رستوران را باید در صدر فهرست فعالیت‌های تور آفریقای جنوبی قرار دهید.
رستوران تست کیچن در منطقه ووداستاک (Woodstock) قرار گرفته است که از مناطق جذاب برای گشت و گذار به شمار می‌رود. اما علاوه بر کیفیت بالای غذاهای این رستوران، محیط و دکوراسیون رستوران تست کیچن نیز به جذابیت این رستوران افزوده است.

 

[sc name=”highlight” text=”رستوران تست کیچن (The Test Kitchen) برای 6 سال پیاپی توانسته است جایزه بهترین رستوران آفریقای جنوبی را بدست آورد” ]

رستوران موزاییک (پرتوریا)
رستوران موزاییک (پرتوریا)

[ps2id id=’6′ target=”/]

رستوران موزاییک (پرتوریا)

پرتوریا پایتخت سیاسی و یکی از مهمترین مقصدهای گردشگری در آفریقای جنوبی است، پس بد نیست با بهترین رستوران‌های آفریقای جنوبی در پرتوریا نیز آشنا شویم. رستوران موزاییک یکی از بهترین رستوران‌های این شهر است که با محیط جذاب و دوست داشتنی و روایت‌های شگفت انگیزی که در خود جای داده است، گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند.
اگر گیاهخوار هستید و یا دوست دارید غذاهای سنتی آفریقای جنوبی را امتحان کنید، این رستوران می‌تواند تجربه‌ای متفاوت در تور آفریقای جنوبی را برای شما پدید آورد.

 

[ps2id id=’7′ target=”/]

رستوران ریپابلیک (دوربان)

اگر در تور آفریقای جنوبی هوس خوردن یک برگر خوشمزه به سرتان زد، بد نیست سری به زرستوران ریپابلیک (Republik) شهر دوربان بزنید. این رستوران با استفاده از بهترین و تازه‌ترین مواد اولیه، خوشمزه‌ترین برگر‌ها را در میان رستوران‌های آفریقای جنوبی سرو می‌کند.
نکته جالب دیگر درباره رستوران ریپابلیک، تنوع برگرهای این رستوران است که با گوشت‌های مختلف از قبیل گاو، گوسفند، مرغ و حتی شترمرغ تهیه می‌شوند. حتی در این رستوران برگرهای گیاهی نیز برای گیاهخواران سرو می‌شود. پس بی دلیل نیست که ریپابلیک را یکی از بهترین رستوران‌های آفریقای جنوبی بدانیم.

رستوران ماربل (ژوهانسبورگ)
رستوران ماربل (ژوهانسبورگ)

[ps2id id=’8′ target=”/]

رستوران ماربل (ژوهانسبورگ)

اهالی آفریقای جنوبی علاقه بسیاری به خوردن کباب‌های خوشمزه دارند و برخی رستوران‌های آفریقای جنوبی تخصص بالایی در پختن کباب‌ها دارند. رستوران ماربل (Marble) یکی از این رستوران‌ها است. اما نکته جذاب رستوران ماربل، تنوع طعم‌های مختلف کباب‌های این رستوران است که طیف وسیعی از تایلندی، آرژانتینی، آسیایی و ژاپنی را شامل می‌شود.
در اکثر اوقات این رستوران مملو از گردشگران و اهالی محلی ژوهانسبورگ است که برای خوردن یک غذای خوشمزه به یکی از بهترین رستوران‌های آفریقای جنوبی آمده‌اند.

 

اشتراک گذاری این پست

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.