راه‌اندازی سامانه فروش آنلاین بلیط هواپیمای ققنوس

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین تور ها


راه‌اندازی سامانه فروش آنلاین بلیط هواپیمای ققنوس

راه‌اندازی سامانه فروش آنلاین بلیط هواپیمای ققنوس

آژانس هواپیمایی ققنوس یکی از معتبرترین و قدیمی‌ترین کسب و کارهای فعال در صنعت گردشگری ایران است که از سال 1358، در تلاش است تا بهترین خدمات را به همسفران خود ارائه کند.
از آنجایی که خرید بلیط هواپیما از اولین پیش‌نیازهای سفر و یکی از اصلی‌ترین خدمات گردشگری به شمار می‌رود، آژانس ققنوس نیز از ابتدای تاسیس تمرکز ویژه‌ای بر فروش و رزرو بلیط پروازهای داخلی و خارجی برای همسفران خود داشته است.
دپارتمان فروش بلیط هواپیمای ققنوس با تکیه بر تخصص و سال‌ها تجربه در فروش بلیط سیستمی پروازهای داخلی و خارجی، امروزه به یکی از قوی‌ترین و برترین ارائه‌کنندگان بلیط هواپیما در تمامی مسیرها تبدیل شده است.
از آنجایی که استفاده از فناوری‌های نوین برای ارائه بهتر خدمات و افزایش رضایت همسفران همواره یکی از اهداف آژانس ققنوس بوده، امروز نیز تصمیم گرفته‌ایم با راه اندازی سامانه فروش آنلاین خدمات گردشگری از قبیل بلیط پروازهای داخلی و خارجی، رزرو هتل و … گامی دیگر در جهت بالا بردن کیفیت خدمات و در نتیجه رضایت شما همسفران عزیز برداریم.
در فاز اول از این پروژه، سامانه فروش آنلاین بلیط داخلی ققنوس راه اندازی شده است. سیستم رزرواسیون آنلاین ققنوس از جامع‌ترین و بهترین سیستم‌های فروش بلیط داخلی به شمار می‌رود که با استفاده از تکنولوژی‌های روز و همچنین اتصال به سامانه تمامی ایرلاین‌های داخلی، یک موتور جستجوی قدرتمند برای خرید آنلاین بلیط هواپیما خواهد بود.با این سیستم دیگر نیازی به مراجعه حضوری به دفتر آژانس ققنوس نیست و می‌توانید در هر لحظه از شبانه روز و هر جایی که هستید، بلیط هواپیمای مورد نظر خود را با بهترین قیمت و تنها در چند دقیقه خریداری کنید.
شما با مراجعه به صفحه خرید بلیط هواپیما داخلی سایت آژانس ققنوس می‌توانید از امکانات متعدد سامانه رزرواسیون آنلاین بلیط ققنوس استفاده کنید. جستجوی تاریخ‌های مختلف، امکان فیلتر کردن نتایج بر اساس زمان حرکت، ایرلاین و کلاس پروازی، مرتب کردن نتایج بر اساس قیمت و … از مهمترین امکاناتی است که سامانه فروش آنلاین بلیط هواپیمای ققنوس در اختیار شما خواهد گذاشت.
همچنین لازم به ذکر است که در آینده‌ای نزدیک امکان رزرو بلیط خارجی و رزرو هتل در ایران و سراسر جهان، به این سامانه اضافه خواهد شد.

اشتراک گذاری این پست

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.